31.1.13

Instalove#Instacorner#Instaserie







#myhome #diningtable #family #time #eames #relax #zigzag 


while watching her amazing blog - norwegian, simple and clean,  a monochrome palett.  scandanavian design,  beautiful black and white grey some brown and a touch of Color  - I was wondering...   
what would be her favorite corner at her home...

  I asked sweet Heidi of  "FRUFLY" to share her corner with us 
  simply supplemented with some words...  
she was so kind to send me her two favorite pictures
one on Instaformat and one the usual format
               this is her beautiful #instacorner


you can find FRUFLY on instagram here


pics FRUFLY

ps. thank you so much for all your nice messages... they make me smile!



15 comments:

  1. Mooi! Wat een rust stralen de foto's uit... heerlijk!
    Fijne dag,
    X M

    ReplyDelete
  2. Most beautiful blog in the world:))
    Heidi is so good at it ♥

    ReplyDelete
  3. You can't imagine how I love this corner. My dream....
    Fantastisch, de stoelen, de tafel, alles gewoon, helemaal zoals ik het droom.
    Lieve groet,
    Marian

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie plaatjes.
    Kan me voorstellen dat dit een favoriete plek in huis is.
    En wie wil nou niet zo'n ontbijt....

    ReplyDelete
  5. This is such a great idea to show instacorners like this! Thank you so much for having me! <3 Love, Heidi

    ReplyDelete
  6. Love her home, just beautiful <3

    ReplyDelete
  7. Oh Wat leuk! Echt heel mooi! Heb trouwens hele goeie spuitverf gekocht dus ga mijn Eames stoeltjes maar eens onder handen nemen! Kan er niet veel aan verprutsen, want ze zijn toch niet meer zo mooi! Ze worden zwart en als ik zie hoe mooi het staat, kan ik niet wachten om aan de gang te gaan! kus voor jou!

    xx Aggy

    ReplyDelete
  8. Mooie plaatjes! (hoewel ik voor mezelf een beetje kleur mis :))
    En ik had nog nooit op zo'n stoel gezeten tot afgelopen week... nu snap ik waarom ik ze overal in blogland tegenkom, want ze zitten lekker! (naast het feit dat ze natuurlijk ook onwijs mooi zijn)

    ReplyDelete
  9. jaaaaaa die frufly maakt skon pletjes wah!!!;)

    ReplyDelete
  10. Supermooi! Door jou heb ik nu trouwens een " black and white addiction" well, thanx, I love it :-)

    ReplyDelete
  11. Heidi takes the most beautiful photos. Lovely!

    //Nina

    ReplyDelete
  12. Prachtig. Tja, ook een Eames lover :)
    Ben benieuwd wat er nu precies op het zwarte bord hangt!

    Fijne avond! X

    ReplyDelete
  13. Love this corner....and Fru Fly's blog as well!

    ReplyDelete