4.11.13

giveaway = closed

this giveaway is closed

it was such fun again last week 
shooting and styling with the girls of Stoer Metaal
 and one of the newest handmade accesories in their collection
became my absolute favorite!
 today Stoer Metaal is giving us the change to win them

 a set of 2 - metal or copper-colored - handmade iron stars 


How to join in the giveaway:
- Leave a message in this post - 
- Like Stoer Metaal on facebook -
be or become a member of my blog or like elv's on facebook -

to make an extra chance to win: 
share the banner above on your blog/Instagram or FB page and link to this giveawaypost 

good luck... the winner will be anounced in two weeks!


Stoer Metaal is a webshop with tough home accesories and life-style products 
 were you can find the most stunning metal lamps,  industrial stools,  
cabinets,  tables and  unique iron decorations of fantastic brands
just have a look at the whole collection of StoerMetaal here

this giveaway is closed!


69 comments:

  1. Ja, ik doe mee!! Te leuke Give Away, ik zag de sterren al voorbij komen op Facebook en IG!

    Had Stoer Metaal al langer geliked op Facebook, ben lid van je blog én op Facebook en heb nét je Give Away gedeeld daar :-)

    Groetjes!

    ReplyDelete
  2. Ja ik doe ook mee. De koperkleurige sterren vind ik erg mooi!
    Fingers crossed..

    Groetjes Tineke Smith

    ReplyDelete
  3. Ik doe ook graag mee! Ik vind ze superstoer en zie ze hier al wel hangen :) Ik heb de pagina's geliked en de actie gedeeld :)

    Groetjes, Alinda

    ReplyDelete
  4. Super leuk ik doe graag mee.Volgen doe ik je al en Stoer Metaal geliked.

    ReplyDelete
  5. like like like!!! superstoere sterren!!!

    waag graag een kansjuh, iets heelll anders dan engelenhaar in je kerstboom haha

    groetjes patricia van kampen-jongeneel

    ReplyDelete
  6. *****Geweldige sterren van prachtig materiaal! Deze sterren zouden super staan in ons huis! Te 'stoer' *****

    ReplyDelete
  7. Prachtige sterren! Ik waag ook een kansje :-) groetjes, Jessica

    ReplyDelete
  8. wauw zo mooi….ik heb verliefd!!! crossing my fingers… XO

    ReplyDelete
  9. Did it all en with pleasure!! and now it's waiting.. and that's, of course, very difficult.. ^_^

    ReplyDelete
  10. Oeee, die wil ik wel winnen, mooi zeg!! I'm in!
    Geliked, gevolgd, gedeeld op m'n blog, en nu maar hopen :)

    ReplyDelete
  11. Whaaaaaa wat zijn ze mooi!!! En stiekem weet ik er al een hele mooie plek voor:) Ik doe mee!

    Marije
    marije_pasman@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Ik doe niet snel mee aan een give away, maar deze... daar staat mijn naam op. Wat een stoere sterren om de show in huis mee te stelen. Echt aaaa-maaaa-zing :-)

    ReplyDelete
  13. check check check.....alles gedaan, nu duimen!!! ;)
    dol op sterren!

    liefs
    lynda

    ReplyDelete
  14. Sterren, ik hou er van! Ik ga heel hard duimen (alle tijd voor ;)) ik doe graag mee

    ReplyDelete
  15. Ja mooi! Doe heel graag mee! Volg jullie meiden al uiteraard. Deel hem ook op FB. Benieuwd... Kom langzaam in kerststemming:) x

    ReplyDelete
  16. Geweldige giveaway!
    De sterren zouden zo mooi staan in ons huis!!
    Ik deel je giveaway ook nog via FB!

    Fijne middag
    X Els

    ReplyDelete
  17. Super gave give away..
    Ik doe heel graag mee en heb de link ook via FB gedeeld (zal het straks ook nog even via mijn blog doen)
    Ben heel benieuwd..
    Sterren van stoer metaal,die zijn het helemaal..
    Groetjes Chris

    ReplyDelete
  18. Ik zag ze al voorbij komen op de facebookpagina van Stoer Metaal. Ik doe graag mee met deze mooie give away! Pascale X

    ReplyDelete
  19. Now this comes in handy before Christmas! Fingers crossed!

    ReplyDelete
  20. With the Stoer Metaal Star .... I will be in heaven ♡

    ReplyDelete
  21. Check, check en dubbel check! Geliked en shared! Ik doe mee :-))

    ReplyDelete
  22. Wauw! Super gave giveaway! I'm in... ! Duimen maar :-D

    ReplyDelete
  23. Ik doe graag mee!!! Helemaal leuk voor de komende maanden.

    Comment - check
    Liked FB - check
    Already member - check
    Liked FB - check

    ReplyDelete
  24. Wow,ik vond de foto's op IG al zo waanzinnig mooi... dus ik doe graag mee! ik heb jullie foto gedeeld op mijn FB pagina, FB pagina's geliked en member van Elv's.....XMir

    ReplyDelete
  25. Super, helemaal leuk en dit is dan eindelijk mijn kans voor koper in huis! (Nog steeds niet in huis, hoe erg....;-)
    Ik ga linkje plaatsen etc. Oh, ik hoop zooo dat ik ze win (net als de rest want ze zijn té leuk)

    ReplyDelete
  26. Wauw! Wat een mooie give away! En prachtige foto's heb je gemaakt! Ik doe graag mee, koper of metaal, ik zou niet kunnen kiezen!

    ReplyDelete
  27. Count me in voor deze prachtige sterren! Ik volg je blog en instagram en de mooie foto gedeeld op IG.
    *Gerdien*

    ReplyDelete
  28. o wow die zijn echt te gek!! Ik volg en like jullie beide al enige tijd dus daar kan het niet aan liggen. fingers crossed dus! x

    ReplyDelete
  29. Superbe !
    J'espère avoir plus de chance que la dernière fois....
    Les deux pages sont déjà likées et j'ai partagé ici : https://www.facebook.com/maud.clochard.5
    Merci pour ce giveaway!

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  31. Mooi! Doe heel graag mee!
    Like Stoer Metaal on FB
    Gedeeld on FB ;-)
    Fingers xxxx Agata

    ReplyDelete
  32. Wat een gave Give away!
    Als sterren fan wil ik deze mooie koeren wannahaves echt niet missen (ook al heb ik geen Facebook). Maar op mijn blog en Instagram maak ik snel een plekje vrij voor deze beauties.
    Fingers crossed....

    ReplyDelete
  33. Oh, i love love looove those copper stars, so please count me in!
    I will be sharing the picture on my blog for an extra chance as well :)
    Crossing my fingers!!!
    *veronika

    ReplyDelete
  34. Ow, wauw. Daar ga ik toch maar eens een gokje voor wagen! **fingers crossed**

    ReplyDelete
  35. Wat een gave sterren! Ik doe graag mee...... heb alleen geen facebook........ wel IG! Kan ik dan toch mee doen??

    ReplyDelete
  36. Wow ze zijn prachtig!! De combinatie van het materiaal, de vorm en de kleur (koper!) maakt ze perfect! Die wil ik wel heel graag winnen. #duimduim

    groetjes Bonnie (IG bonprins)

    ReplyDelete
  37. Super Give-away Elvera (en Stoer Metaal) ! I'm in!

    X Steef

    ReplyDelete
  38. Wow, gave give away! doe graag mee!

    ReplyDelete
  39. Ook ik doe graag mee! Mooi!!

    ReplyDelete
  40. Ik doe graag mee. Gaaf die sterren en zo stoer. Ik ben een stille volger, maar meld me aan als volger. Ik zal liken op facebook en een link plaatsen op mijn blog.
    Je ziet ik doe er alles aan om te winnen. ;-)))
    Groetjes Willy

    ReplyDelete
  41. Wow, wat een prachtige sterren!!! Ik heb jullie accounts op Facebook geliked en gedeeld op Instagram (floorroelvink). Nu maar duimen ... Groetjes, Floor

    ReplyDelete
  42. Mooie foto en wat een gave give-away! Ik doe graag mee:).
    Liefs Cindy

    ReplyDelete
  43. Ik was zo druk aan het schilderen dat ik dit bijna had gemist! Wat geweldig veel reacties! Ik waag toch een kansje, want ik vind ze echt prachtig! X Margreet

    ReplyDelete
  44. Wat een schitterende sterren ... die wil ik ook wel winnen. Ik doe mee ... hup naar FB en naar de site. Groetjes INGRID GG

    ReplyDelete
  45. Prachtig die sterren, erg stoer.
    Ik doe dan ook graag mee aan de mooie give away.
    Zal een link plaatsen op mijn blog, volger ben ik al en ook volg ik Stoer Metaal al op facebook ;-)
    Lieve groet,
    Henny

    ReplyDelete
  46. Wat zijn ze mooi! Wie wil die nou niet winnen? Ik doe graag mee!

    X Colinda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah...ik volg je en zal een link op mijn blog zetten!

      Delete
  47. Hoping for a chance from the US. Cheers!

    ReplyDelete
  48. Ooeeehhh ook ik doe heel graag mee!! Past perfect in ons interieur!
    Zal aan alle voorwaarden voldoen! ;)
    En mocht ik de gelukkige zijn natuurlijk ook een mooie post schrijven op mijn blog!
    X Laura

    ReplyDelete
  49. After seeing the pictures of your styling in IG, I couldn't help checking the webshop and it's great! I believe the pictures really express the soul of the shop: you both are doing a great job! Hope to see more coming up soon, Elv!

    ReplyDelete
  50. Valérie { Atelier rue verte }Sunday, November 10, 2013

    Ho, j'ai encore le temps pour participer ... je te suis déjà sur FB, Twitter , Instagram ... je vais partager sur Facebook .... belle soirée à toi, bises Valérie

    ReplyDelete
  51. sooooo leuk ik doe zeker mee!
    ben helemaal verkocht voor deze super coole sterren..
    lieve groet, Anja

    ReplyDelete
  52. Soooo cute ... 4 stars glisten my life. They grow up every day, strong as iron stars made by Stoer Metaal ... Enjoy XXX
    Soben

    ReplyDelete
  53. Ohhh wat leuk!! Ik doe gráág mee!
    Fb geliked :) en volgen doe ik je al heel lang!
    Duimen maar!
    X Arja

    ReplyDelete
  54. Ik weet niet of het nog kan maar ik doe ook héééél graag mee :-) Je staat op mijn blog!!

    Groetjes Patries

    ReplyDelete
  55. gorgeous! I love stars! I am friends with both stoer metaal and elv´s on facebook.

    ReplyDelete
  56. oe, wat zou ik graag winnen! We zijn nu onze woonkamer aan het opknappen dus als deze klaar is zouden ze super staan. Misschien wel op mijn kastje van 101 karkaters. mmm, kan al zoveel leuke plekken bedenken! Natuurlijk heb ik net ook even deze super leuke actie gedeeld op facebook. X Antine

    ReplyDelete
  57. Yeah, count me in! Geweldige sterren. Onze muren op de woonboot zijn nog vrij kaal, Ben erg selectief met toevoegingen, maar deze zouden meteen een plekje krijgen. Heb de actie gedeeld op Instagram, maar zo te zien waren er al heel wat liefhebbers die zich hebben gemeld. Dat wordt spannend! Groetjes, Annelies Dorsman (@dirksdotter)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En volg jullie op facebook ook al een tijdje off course ;-)

      Delete
  58. Hej,

    your blog is beautiful and of course i would like to win one of these great stars !!! I ´m your follower now...

    best wishes from Germany,
    SAnne

    ReplyDelete
  59. oeh!!! Het kan nog net!!! Ik doe ook heeeeeel graag mee! Ga alles liken ;-) En duim voor de metal sterren :-)

    Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  60. ohh, strak en feestelijk tegelijk! Me like;-)

    ReplyDelete
  61. Wauw heel gaaf! Die zouden heel mooi staan in ons nieuwe huis!

    ReplyDelete
  62. this is one beautiful inspiring blog!

    ReplyDelete