17.1.14

Elena's home

      pics

 
a little while ago her home was featured at the  Llamas Valley Autumn issue 
and today she shared some photos who were not published online 
just lóóóvve her amazing apartment in Barcelona
her blog "facing north with gracia" and her beautiful feed on instagram
great weekend inspiration ...
the beautiful home of Elena Gardin
see more here and here

enjoy the happy things!

                                                                                     pictures Tim Adami


8 comments:

  1. Replies
    1. ja dat vond ik ook al!!! volgens mij ben ik hem ook tegen gekomen als diy project op haar of een ander blog... ik was al op zoek!

      Delete
  2. Wat een mooi blog van haar, ik heb me meteen aangemeld. Pascale X

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een gaaf huis, ik ga even op haar blog kijken!
    Bedankt voor het delen :).
    X Arja

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een mooie inrichting...
    Hier is wit not done met een grote zwarte hond en 2 jonge kinderen (en 1 hele oude ghe ghe ghe)..
    Ik heb hier lichtgrijze muren en dat is al een verschrikking...
    Ik ga even op haar blog kijken...

    Fijn weekend..

    Groetjes Chris

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtig huis, zo mooi en rustig ingericht. De vloer springt er echt uit, geweldig is die !
    Liefs Lieke

    ReplyDelete